Imprimă această pagină
Marți, 24 Octombrie 2017 16:03

Deschiderea oficială a târgului INDAGRA 2017

Ministrul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, Petre Daea, va participa joi 26 octombrie 2017, la deschiderea oficială a INDAGRA 2017 - Târg internaţional de produse şi echipamente din domeniul agriculturii, horticulturii, viticulturii şi zootehniei. Evenimentul este organizat de către ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comert și Industrie a României, sub Înaltul Patronaj al Preşedintelui României și se va desfășura în perioada 25-29 octombrie 2017 la Centrul Expoziţional ROMEXPO.

Deschiderea va avea loc în fața Pavilionului Central, ulterior, ministrul Petre Daea va face un tur al expozanţilor care vor prezenta cele mai noi utilaje agricole, tehnologii şi echipamente pentru irigaţii, sere şi solarii, seminţe, bulbi de flori, îngrăşăminte, bovine, ovine, cabaline şi păsări de rasă.

În cadrul expoziției, autoritățile aflate în subordinea Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale vor realiza o serie de conferințe ce vor avea ca principale teme: stadiul implementării fondurilor europene și impactul accesării acestora în agricultura românească.

Astfel, în data de 26 octombrie 2017, ora 10:30, sala Mihai Eminescu, Autoritatea de Management pentru Programul Național de Dezvoltare Rurală va organiza în parteneriat cu Agenția pentru Finanțarea Investițiilor Rurale și Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură conferința ”PNDR 2014-2020 în sprijinul agriculturii şi dezvoltării rurale din România".

În cadrul evenimentului vor fi dezbătute teme de interes pentru sectorul agricol și de dezvoltare rurală precum: sisteme de calitate europene și naționale, măsuri de prevenire a riscurilor în agricultură, plățile pe suprafață și impactul fondurilor europene. La conferință vor fi prezenți, pe lângă Directorul General al AM PNDR, doamna Florentina Tudor, Directorul General AFIR Adrian – Ionuț Chesnoiu și Directorul General APIA, Adrian Pintea.

Totodată, în data de 27.10.2017 începând cu ora 11:00, în sala Bălcescu din cadrul Romexpo, Autoritatea de Management pentru Programul Operațional pentru Pescuit și Afaceri Maritime va organiza conferința de promovare a POPAM 2014-2020.

În cadrul conferinței vor fi dezbătute subiecte precum: măsuri din cadrul POPAM - condițiile de accesare a acestora, principalele dificultăți întâmpinate în accesarea și/sau implementarea proiectelor precum și demersurile inițiate în vederea soluționării acestora